Kiedy interesuje nas wypromowanie swojej witryny internetowej, najlepiej zrobić to za pomocą pozycjonowania. Dobór odpowiednich, dobranych idealnie do tematyki naszej strony słów kluczowych staje się sprawą pierwszorzędną. Jak jednak sprawdzić, które ze słów wyszukiwane były w Google najczęściej ? Czym jest właściwie liczba wyszukiwań i o czym nam mówi ? Jest to wbrew pozorom niezwykle ważny parametr potrzebny do przeprowadzenia sprawnej i efektywnej kampanii marketingowej w internecie.
Jak sprawdzić liczbę zapytań ?
Dzięki niemu dowiemy się, jak często dane frazy kluczowe były wyszukiwane w planerze słów dostępnym na platformie Google AdWords. Sprawdzić możemy dane z wybranego okresu, np. z ostatnich dwunastu miesięcy. Zakres wyszukiwań możemy wydłużyć aż do czterech lat wstecz. Dzięki znajomości częstotliwości wyszukiwań w google bęziemy mogli precyzyjnie dobrać słowa kluczowe do naszej witryny, aby jak najczęściej pojawiała się ona w wyszukiwarce, co sprzyjać będzie licznym odwiedzinom przez internautów. Obecnie istnieje wiele programów i aplikacji, które niezawodnie sprawdzą dla nas tak ważne, kluczowe wręcz parametry.
Najnowsze komentarze